jeudi 10 mars 2011

Sénégal: פסיכיאטר ממליצה הקרנה מוקדמת של נשים בהריון.


Sénégal: פסיכיאטר ממליצה הקרנה מוקדמת של נשים בהריון.

10 במרץ 2011. "No. הערות"



פסיכיאטרים הם מטורפים יותר ויותר. הייתי אומר אותו דבר כמו רוצחים כי סירובו של אירופה רוצים לבצע הקרנה פסיכיאטריים אצל ילדים, הם פונים אפריקה להציע משהו יותר רציני: הקרנת הסרט של נשים בהריון. Houaaa! באמת, הם לוקחים את אפריקנים לטיפשים.

באפריקה הטיפול באופן זהה לא כמו באירופה, אנו חייבים לכבד את זה, במיוחד שיש לנו באמת לא להיות גאה הדרך שאנו מטפלים שלנו "חולה נפש".

חברים מסנגל, פסיכיאטריה אינה להרוס את הגברים במדינות "המתורבת" שלנו, ולאחר מכן לא להפוך אותן שגיאות אשר אנו. פסיכיאטריה אינה מדע, אם מסתכלים על זה באתר שתראה משובח המילים להלן, הם באמת שגורמות להרס.

אחראי האינטרנט

סנגל: לקות אינטלקטואלית - A שיחות פסיכיאטר לגילוי מוקדם

דקר- הרופא-ראש היחידה לפסיכיאטריה של החולים Fann, Seck Makhtar אמדו, קידם, יום חמישי בדקר, הקרנת בראשית ההריון לבין הילד, כדי למנוע נכות הקניין הרוחני.

"לאחר חשד רכיב יכול להיות אינדקס של נכות, עליך אנחנו מביאים את הילד ייעוץ מומחה אשר יהיה גם כחפץ ככל האפשר, ינסה לעצור את הרמה האינטלקטואלית", הוא מומלץ, כנס על הנושא של "לקות אינטלקטואלית".

לפני הקהל לבוא להשתתף במפגש הזה המאורגנים על ידי האגודה מסנגל הגנה נפשית חסר ילדים (ASEDEME), הוא נזכר שזה אפשרי להבין את הרמה האינטלקטואלית מלימוד המנה.

לדבריו, ניתן לסווג ילדים הלקוי נפשית. "צריכים בחינה זהירה, כי כל מה חשוב מפני צריכים לחפש אחר הסיבות נכות". "כאשר הילד מגיע ההתבגרות או הבגרות, הגורם הוא כביכול, כי להורים יש זיכרונות החולף מאוד מה עבר על הילד", הסביר הפסיכיאטר.

לדברי ראש היחידה לפסיכיאטריה של רופא בית החולים Fann, כאשר הילד מטופל מוקדם, היא לסייע לזהות את הגורם למחלה.

"כדי להיות תמיכה מוקדם, מתחילים עם האישה בזמן ההריון וממשיכים על-ידי ילדים שנולדו". "אכן, הוא בתמיכה מוקדם שיכולים לסייע משפחות טוב יותר לניהול בעיות בריאות הנפש אלה ולמנוע טוב יותר מבעיות נפשיות," הוא התעקש.

הפסיכיאטר הזמין את האנשים מסנגל למניעת הלידה של ילדים עם מגבלות אינטלקטואליות על-ידי הבטחת נישואים consanguineous בקרב צעירים מעקב הריון והימנעות רגיל.

הוא גם עודד הקמת מרכזי עבור כממעיטים נפשית, תוך קריאה כדי לקדם את בית הספר הרשמה צורה חופשית של ילדים הסובלים ממחלה זו.

כדי הפסיכיאטר, המדינה חייבת להפוך פעיל מדיניות בריאות הנפש. "אם הכל מיושם למטרה זו, אותו ניתן להשיג תוצאות חיוביות וגם בטון," הוא מוערך.

סנגל עוד טופס בנוסף על מומחים בתחום בריאות הנפש גם ברמה של מומחים psy. Psy משמעת מושך יותר בנוסף לאנשים צעירים. "כעת, יש הרבה תלמידים אשר פשוט מעוניינים להתמחות בתחום זה," הוא גילה.

לדבריו, עבור הדור המבוגר כ משלו, חריגה ממספר התושבים על תיאוריה זו מעט שלושה תלמידים.

"כעת, יש כמעט שלושים סטודנטים המעוניינים להתמחות." "אפילו במדינות אחרות, מרוקו, תוניסיה, אנחנו תלמידים המעוניינים להתאמן פסיכיאטריה", זהו האושר.

"ברמה ENDSS, הן אחיות במבנה, מחנכים מיוחדים ו כאן, יותר מדי, זה עוזר קצת כדי להגדיל את משאבי אנוש באזור זה," המשיך הפסיכיאטר

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd