mercredi 9 mars 2011

האם מוות?


האם מוות?



קולקטיבית של מחברים

יום שלישי, מרץ 08, 2011

נא חפש מצורף כרטיס הרוח נכתב על ידי אנשי מקצוע בארץ, מציג את שיקוליהם אודות המצב הנוכחיים והעתידיים בתחום ההגנה של הילד.



כרטיס זה נשלח למדיה, שדה מקצועי, השופטים של ילדים ושל אפוטרופסות ארגונים (הוועד של הלואר-Atlantique ו- PJJ).



אנו מזמינים אתכם להגיב, כדי להעיד על מציאות העבודה שלך, התנאים עבור מימוש הייעוד שלך, תרגום שלהם במצבים משפחתיים, וכדי אותנו, למצב היסוד של כל המגזר.



תודה נרחב להפיץ הערה זו במצב רוח לאנשי הקשר שלך, וכדי המדינה שלך "התנגדות" צמצום ההגנה של הילדות, ביקשו לכפות עלינו.



יצרנו זה כתובת דואר אלקטרוני כדי לאסוף עדויות שלך.(סוף הטקסט)



בין הכרטיס.



האם מוות?

עובדת סוציאלית שרות להגנת הילד להגשמת אמצעים של החקירה והדרכה חינוכיים (רב-תחומיים להערכת מצב של סכנה לילד שלו בסביבה משפחתית שהוזמן על-ידי שופט של הילדים), אני חושש ברצינות!

עברתי שנה המסומן במספר מדאיג של מצבים של ילדים או מתבגרים בסכנה נמצא בסביבת המשפחה שלהם, שעבורו שופט של הילדים, בעוד למצב זה של העובדה, הורה מידה של מיקום שיפוטי לא ליישם מספר חודשים לאחר ההחלטה.

Ø עמ' 12 לפני שנים, déscolarisé, מתגורר ב נאנט פרבר רק עם אמה. התנגד כוח כל התעצמה עבורו, המאופיינת תסכול חוסר סובלנות, שהוביל אותו לשאול את מעשי אלימות פיזית כלפי אמו. עמ' חייהם נמצאו בחדרו, פעילותו היחידה פועלת לתרגול של משחקי וידאו addict באופן. הערכה רב-תחומיים אשר ערכנו מציע היישום של מידת הביקורת השיפוטית מיקום בטיפול במקביל טיפולית. הקמת למרחק של אמא/בנו הוא עדיפות מוחלטת הקלות שבתנועה מתחים.

במצב זה, השופט ילדים סדר מידה של AEIMF (ליווי אינטנסיבי חינוכיים במשפחה סביבה), ולא מידת ההשקעה, ההחלטה צילום כברירת מחדל (ומאגרי named ככזה), האפשרויות של יצור הבית שאינו קיים לטווח בינוני.

Ø י' היא בת 15, הנמצאת בהריון ומתגורר עם אביו שגר לבד. בפברואר 2010, הילדים לשפוט את המידה IOE מסודרת, והמיקום של תלמידה בשירות ASE (סיוע חברתי לגיל הרך), הכרתית האב אינה יכולה להבטיח מסגרת חינוכית על-ידי רשות מכובד. מצב זה מביא כולל י' לברוח בבית המשפחה במהלך הלילה.

במרץ 2010, משפחת מודיע לנו היו ללא קשר עם השירותים של ESA מאז הדיון של שופט-השלום, או חודשים וחצי קודם לכן. לבסוף, הוא יצליח למוסד באוגוסט 2010.

Ø ט. היא בת 16. הוריו מופרדים ופונים אחד והשני בעיית אלכוהול. דודה אימהי יש, פעם, ניסה להעביר את maepi של הילדה הזו, לשווא. אופן הפעולה של הנערה, על-ידי היסטוריה משפחתית מורכבת, התנגשויות של נאמנות, של הורים להחליף מקום ההנחה היא ארוכה מדי, היה תמיכה חינוכית יותר מאובטח מספיק. השופט הורה מדד מיקום שיפוטי באמצע אוקטובר 2010.

שלושה וחצי חודשים לאחר ההחלטה של שופט-השלום, היא מתגוררת עדיין עם הדוד ואת הדודה שלו. מצב זה להיות נתמך ב- (מינוי referent) על-ידי השירותים אסה ב דצמבר 2010.

Ø נולד ב 12 שנים, סובל מבעיות נפשיות. הוריו, אשר מופרדים, יש מונה שהילדים לשפוט פרוספקט מיידית שלהם אלימות כנגד בנם. שופט-השלום הורה ב יולי 2010 מידה של מיקום שיפוטי. בחודש מרץ 2011 זה, אדם צעיר תמיד מתעלמת האחראי על ידי המועצה הכללית של הלואר-Atlantique, כמו שצריך. מתאים במיוחד ומורכבת עריכה לבעיה של הקטין, דעתו של כל מקצוע, פיתחה ממסר מבנים ומשפחות של MDPH (Départementale הבית של אנשים עם מוגבלות), מתוך ציפייה בבית המשפחה עלולה להתעורר במסגרת לטווח ארוך.

במצבים אלו ארבעה ילדים, אשר אני ישירות מעורב, הם המחשה קצת, לראות סוף אזור טלסקופ של המציאות בחוג. אני לא כל דיווחו, כל stakeholder הגנת הילד ביכולתו תאריך זהה לממצאי העגום.

לדברי המקורות (ASE או שופט), בין 70 ו- 130 ילדים מי הם כעת שהוטלה על המועצה הכללית של הלואר-Atlantique, העדר פתרונות ביתיים. הם נשארים בסביבה המשפחתית שלהם, אף-על-פי החלטה של בית משפט יש לבוא מתכוון סכנה להם להישאר שם.

לי, אני אומר לך מה:

-A אמא עמ' שאומרים לי: " אמש, הבן שלי נטע לי סכין בירך" ?

-אל אביו של y אילו interpellerait לי על מות בתו אשר התרחשה בלילה הקודם בזמן שהיא הייתה בחלק האחורי של קטנוע?

-A הדודה של ט. אשר נראה לי כי האחיינית שלה הוא בבית החולים במצב של תאונה חמורה של רכב כמו אביו, שיכור, נהיגה?

בסיפור זה, מי אחראי?

לי, כמו גם כל מי יודע אבל אל תעשה דבר כדי לעשות דברים לשנות. הכל, אנשי מקצוע, לדעת שקיימים התקנים שהם פועלים. טעות לא הורג את הצעירים הללו, היא חוסר האמצעים.

זה לי, אבל אני חושש שאני צופה כי רק העובדה של התעוררות המופיע אירוע דרמטי עד consciences.

אנו, שירות מקצועי החקירה, מאמינים העמיתים של סיוע חברתי לשירותי הילדות נאבקים לממש את ההפניות שהוקצו להם, אף-על-פי שהם אינם האמצעים. אנחנו עושים לא באסימונים השדה אבן מומחים לעשות מה שאפשר את האמצעים בו הם מקבלים. אבל, כדי לשחק עם זה, קיים הסיכון של רוויה, נטילת סיכון, לכן faute… על ההשפעה הדרמטית שבה כל אדם יכול לדמיין. אך למעשה, התקלה אשר?

זהו זמן רב יותר כדי להעלות את המודעות. כל סקטור העובד, פחות או יותר ליד שדה, יודע זה מציאות עצובה. נראה כי טענות או התראה צלילים לא מציוד לרמה מסוימת, אחרת אנחנו לא יודעים. אנו רואים רק כי לא יהיה שינוי.

כמו-כן, אנו, במסגרת שנת המקצועיים שלנו, אחראים הערכת במצבים של סכנה בסדר גודל של שופט של הילדים, הוא מכריז כי התקנים להתפתח. אנו פעילים גופנית עד של IOE (חקירות, הדרכה וחינוך) וחקירת חברתי, האמצעים בהם כעת יוחלף על-ידי (אמצעי החקירה Educative שיפוטי) MJIE. האם אתה יודע מה הוא חוזר? לא! אנו מספקים לך זאת: המטרה של צעד זה היא לאפשר טוב יותר לאפיין למצב של סכנה בהן אנו דבקים, כמובן. בבדיקה מדוקדקת יותר, התקציב אנו הרצון לא: אימון פעם להקטין, מזכירות. מוחשי, כל אחד מאיתנו להעריך מצבים חשובים יותר מספר של קטינים ומבטיחה הגנה זהה אך גם כבוד משפחתם! אבל למי אכפת t - ב?

יש לציין כי השופטים של ילדי החוג, אמצעי הערכה אלה authorising, לזהות, מלמד, את ייחוד ועושר של כלים אלה להחלטה IOE, סקר חברתי. עבור משך הזמן שבו עדיין?

השאלה שלנו היא זאת: פקידי פחד לדבר אותם לתרגם posteriori על ידי מכות עם מקלות, הנמכת אמצעים, מוטציה, סוג disqualification…? הם יודעים כי תנוחה זו מתרגמת על הקרקע על-ידי סבל התעללות, אלימות. אם מדברים על ההקדשה, מוסר עבודה?

T כלשהו - היא לא כי אנחנו דואגים הנוער שלנו?

צמצום ההוצאה, אמר RGPP (מהדורה כללי של מדיניות ציבורית), יכולה לרחוץ את ידיהם לבקר האחראי על מעשי אלימות של מתנחלים למשפחות?

זוהי האחריות שלנו להוקיע לדלדול שעריך הגנת הילד שבו מדיניות זו מובילה אותנו: " מקבלים פחות אמצעים, הם לא מגיבים, לפיכך, היה סיבה לתת להם פחות;" ההגנה של הילד לא צריך! ».

ססיל, מזכיר, ולרי, התמחה מחנך, ורוניק, פסיכולוג, מארי-צרפת, מזכיר, סוניה, מזכיר, ג'קי, פסיכיאטר ילדים, ג'ניפר, מחנך המתמחה, גיום, מחנך המתמחה, דניאלה, המסייע חברתי, קלייר, פסיכולוג, Murielle, מחנך מיוחדת, פולין, סטודנט חברתי המסייע, נעמי, המסייע חברתי, Vanessa, מחנך מיוחדת ו Saâdia, פסיכולוג בשירות החקירה של AAE 44.

16 בפברואר 2011.

איש קשר: protectiondelenfanceendanger@gmail.com

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd