dimanche 11 mai 2014

שופט לשעבר הוכה על ידי אשתו לשעבר (ITT 7 ימים) הוא משולל הבת שלה (ללא ייצוג של התלונות 23 הילד)

 
 
 
המשפחה & _DROITS_DES_ENFANTS
 
Maltraitance_psychologique - ילד-ערובה / חייל http://affairesfamiliales.wordpress.com
 
שופט לשעבר הוכה על ידי אשתו לשעבר (ITT 7 ימים) הוא משולל הבת שלה (ללא ייצוג של התלונות 23 הילד)
 
אני המושל לשעבר, מוצא את חוסר היכולת של המשפחה צדק על צדק.
 
"אני חושב סופית לנטוש ואתן הצדק לעשות כלום. זה מה שהיא יודעת איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.
 
 
"כמה תאריכים:
 
•12 מאי 2010: אני בחוץ כמו מטורפים, הוזה, מסוכן (Ms - לשעבר מנהל של IFSI [ח] - רוצה לחיות חיים חדשים) כדי JAJ
•21 מאי 2010: גיוס [ניכור]
•21 יוני 2010: להזמין אסר עלי לראות את הבת שלי "מצבו המנטלי של מר איקס במרכז הדיון." כתבה JAF [שופט משפחה] המוטיבציה שלו. אני לא לראות את הבת שלי רק כל 15 ימים במרכז פרופיל גבוה. אשתי לשעבר כותב לי "אני אעניש אותך..."
•6 אפריל 2011: בלי זה אני שואל לאחר חקירות, מהתמחויות, jaf מבטלת ונותנת לי DVH חינם [גישה ואירוח] (אני גרה 300 מ' של הבת שלי),
•30 מאי 2011: גב' גורם לי הודע הדין בדרך של huissier.je מכבד את פסק-הדין ואני תקפו שוב ושוב להציג אותי ב ובגברת כדי לקחת את הבת שלי נדרש לי פסק-הדין.
 
 
 
25,000 תלונות בגין NRE (+ 45% מעל 10 שנים)
 
• ינואר 6, 2012: גברת תקף אותי ברחוב מול עדים שאסיים חמת ונפוחות בבית החולים (7 ימים של ITT). מאז אין תוצאה על התלונה.
. שום דבר על התלונות 23 עבור NRE [ללא ייצוג של הילד], אני ממשיך להציג את עצמי. פסק הדין נדרש אותי. יותר עברתי את הבת שלי (בת 14)
אני חושב סופית לנטוש ואתן הצדק לעשות כלום. זה מה שהיא יודעת הכי טוב
אני המושל לשעבר, מוצא את חוסר היכולת של המשפחה צדק על צדק.
€5200 של עורכי דין לעשות בשביל כלום...זה קורה במרסיי. » מקור (...)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd