dimanche 11 mai 2014

Ένας πρώην δικαστής ξυλοδαρμό από την πρώην σύζυγό του (ITT 7 ημέρες) στερείται της κόρης του (μη εκπροσώπηση των καταγγελιών 23 παιδί)
 
 
 
 
ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ & _DROITS_DES_ENFANTS
 
Maltraitance_psychologique - παιδί-Όμηρος / παιδί-στρατιώτης http://affairesfamiliales.wordpress.com
 
Ένας πρώην δικαστής ξυλοδαρμό από την πρώην σύζυγό του (ITT 7 ημέρες) στερείται της κόρης του (μη εκπροσώπηση των καταγγελιών 23 παιδί)
 
Είμαι πρώην δικαστής και βρίσκει την αδυναμία της οικογένειας δικαιοσύνης να δικαιοσύνη.
 
"Νομίζω ότι θα εγκαταλείψει οριστικά και ας δικαιοσύνης δεν κάνουν τίποτα... αυτό είναι ό, τι ξέρει πώς να το κάνουμε καλύτερα.
 
 
"Κάποιες ημερομηνίες:
 
•12 Μαΐου 2010: είμαι έξω σαν τρελός, παραληρητικές, επικίνδυνο (Ms - πρώην διευθυντής της IFSI [νοσοκομείο] - που θέλει να ζήσει μια νέα ζωή) να το JAJ
•21 Μαΐου 2010: προσλήψεις [αποξένωση]
•21 Ιούνιο 2010: σειρά μου για να δει την κόρη μου απαγορεύουν "την ψυχική κατάσταση του Mr. X είναι στο επίκεντρο της συζήτησης..." έγραψε το JAF [δικαστής οικογένεια] με τα κίνητρά του. Βλέπω πλέον κόρη μου μόνο κάθε 15 ημέρες σε κέντρο υψηλού προφίλ. Πρώην-σύζυγός μου μου γράφει "Εγώ να τιμωρηθεί..."
•6 Απριλίου 2011: χωρίς που ζητώ μετά από έρευνες, ειδικοτήτων, το jaf απορρίπτει και μου δίνει μια ελεύθερη DVH [πρόσβαση και φιλοξενία] (ζω σε 300 m της κόρης μου),
•Εικόνα στα 30 Μαΐου 2011: κα κάνει μου κοινοποιεί την απόφαση κατά huissier.je σέβεται την απόφαση και am επίθεση επανειλημμένα την εισαγωγή μου στο κα να πάρει την κόρη μου όπως απαιτείται μου από την απόφαση.
 
 
 
25.000 καταγγελίες για NRE (+ 45% πάνω από 10 χρόνια)
 
• Ιανουάριος 6, 2012: κυρία μου επιτέθηκε στο δρόμο μπροστά από μάρτυρες που τελειώσω το Ματωμένο και πρησμένο στο νοσοκομείο (7 ημέρες της ITT). Από κανένα αποτέλεσμα την καταγγελία αυτή.
Τίποτα δεν σχετικά με το 23 καταγγελίες για NRE [μη εκπροσώπηση του παιδιού], συνεχίζω να εισαγάγει τον εαυτό μου, όπως την απόφαση απαιτείται me... πιο αναθεώρησα την κόρη μου (ηλικία 14)
Νομίζω ότι θα εγκαταλείψει οριστικά και ας δικαιοσύνης δεν κάνουν τίποτα... αυτό είναι αυτό που ξέρει καλύτερα
Είμαι πρώην δικαστής και βρίσκει την αδυναμία της οικογένειας δικαιοσύνης να δικαιοσύνη.
€5200 των δικηγόρων κάνει για τίποτα...Αυτό συμβαίνει στη Μασσαλία. » πηγή (...)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd