jeudi 5 décembre 2013

נלסון מנדלה מת
 
דצמבר 5, 2013 מאת farindiya | עריכה
 
 
 
 
. אנחנו לומדים עם עצב על מות אביו של כל האפריקאים
 
 
 
המחווה גאזט אותו ואת האיגוד הרפובליקני של Puteaux
 
 
הנשיא לשעבר דרום-אפריקני נלסון מנדלה, מי, בגיל 95, היה במצב קריטי מת ביוהנסבורג. | ברברה קיני
 
                               
 
"שלנו האהובה נלסון מנדלה, מייסד הרפובליקה שלנו, הוא נעלם", נשיא דרום אפריקה ג'ייקוב זומה, הודיעה ביום חמישי הזה בשעות 2245 בטלוויזיה. "האנשים שלנו איבד את אבא שלו", אמר נשיא דרום אפריקה. אנחנו חייבים חוב של הכרת תודה למשפחת מנדלה שהקריבו כל כך הרבה כדי להפוך את האנשים שלנו בחינם.
נלסון מנדלה מת מוקף על ידי משפחתו, אשתו, אשתו לשעבר וויני, הילדים שלו, הנכדים, חבריו.
הנשיא ג'ייקוב זומה הודיעה הלוויה הלאומית.
כמה מחברי המשפחה של נלסון מנדלה או קרובי משפחה הלכה ביום חמישי בביתו ב יוהנסבורג, שבו נשיא דרום אפריקה לשעבר בגיל 95 שנים הוא בטיפול נמרץ, עדיין במצב קריטי. מספר הנייד של infos140 תיל, שוטרים באים להביע עמדה, זה ביום חמישי בערב, בשעה 10-15 (זמן צרפתי), מסביב לבית.
שתי הנכדות של מנדלה, קרוב משפחה של המשפחה, הפוליטיקאי בנטו Holomisa, נראו מנסה להיכנס לבית אילו עשרות מכוניות הגיעו המבקרים טיפה והצבא.
הסיבות האלה סיטרות אולמות רבים יותר של הרגל לא תקשרו, אך הם מתרחשים יומיים אחרי Makaziwe הזה, הבכור של ילדי מנדלה עדיין חיים, ציין כי בפעם הראשונה הגיבור של המאבק נגד האפרטהייד היה "על ערש דווי" אמנם עדיין לוחמני.
"טאטא (אביו) הוא עדיין איתנו, חזקה מאוד, (...)". אמיץ מאוד, אפילו - חוסר מונח טוב יותר - על ערש דווי. "אני מאמין כי הוא תמיד נותן לנו שיעורים: שיעורים סבלנות, אהבה שיעורים, שיעורים של סובלנות", היא אמרה SABC טלוויזיה ציבורי שלישי.
"אבא שלי הוא בסדר גמור. הוא היה בן 95, זה שביר למדי. אנו מקווים שזה יישאר איתנו שוב זמן טוב, "אמר מנדלה בתו הצעירה, אנוכית, איזה דחף שאכן זה ביום חמישי בערב מלונדון. למרות למצב הבריאותי המסוכן של אביו, היא עשתה את המסע לבריטניה להשתתף הסרט הבריטי הראשון להסיק, אוטוביוגרפיה של נלסון מנדלה.
 
נלסון מנדלה הוא במצב קריטי עבור יותר מ 5 חודשים, על פי הנשיאות דרום אפריקה, אשר בעלון האחרון שלו ב- 18 בנובמבר ציין, כי הוא תמיד הגיב לטיפול.
 
הוא נפל בתחילת ספטמבר בבית שלו במצב קריטי לאחר שלושה חודשים בבית החולים לדלקת ריאות חוזרים ונשנים, סביר ההמשך 27 שנים בכלא תחת המשטר הגזעני הלבן של האפרטהייד.
 
חקרו חמישי, דובר הנשיאות מהראג Mac והדגשתי כי "העדכון האחרון (ביטאון הבריאות של נלסון מנדלה) היה תמיד".
 
הגיבור של המאבק נגד האפרטהייד «לא היה על המיטה יותר בבית»
 
נכד, Ndaba, אמרו טלוויזיה מקומי השבוע כי הגיבור של המאבק נגד האפרטהייד "לא המיטה הטובה ביותר בבית שלו".
 
הנכד אחר, Mandla, ראית הופעה בבית המשפט מתוכנן יום שישי ב- Mthatha, בדרום הארץ. הוא מואשם בכך, שאיימו על אופנוען עם אקדח במהלך פקק תנועה בחודש אוקטובר. "הוא לא יופיע" ביום שישי, אמר Luxolo Tyali, דובר המשרד של התובע. "עורכי הדין שלו הפכו הסדרים כך שיופיע לבית המשפט 12 בדצמבר", הוא הוסיף, המציין כי זה היה נורמלי הנאשם נמצא בתנועה.
 
עורך הדין שלו, מתיו Mpahlwa אישר כי Mandla, שהוא גם חבר הקונגרס הלאומי האפריקני, מפלגת השלטון, עזב את מחוז הכף המזרחי בבוקר. לאחר מכן, בעצמו אמר Sapa הסוכנות דרום אפריקה לא להיות מודע מפגש משפחתי.
 
Mandla הוא מנהגי ראש Mvezo, עיר הולדתו של סבו, הגיבורה הראשית של מחלוקת עם שאר המשפחה. הוא הואשם הפרה של גרייבס שהבירה הועברה הקברים של שלושה ילדים של נלסון מנדלה בכפר שלו, עד ההאשמות בוטלו לאחרונה.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd