samedi 7 janvier 2012

PAMIERS. Una mare lluita per veure els seus fills



PAMIERS. Lluita d'una mare per veure la seva enfantsTina, una mare desesperada; Alexandra, Republic square, on es va guanyar les cançons concurs "el podi de les estrelles" el 2005 amb el seu germà Mathias. Tots dos fins i tot havia gravat un cd en homenatge al seu pare que que saber no. / Ph el Mangone: una família en la ruta caòtic, els tres fills tenen més dret a veure la seva mare. No obstant això, lluitant per recuperar els seus drets.La cara és conegut per tots els Pamiers. I per una bona raó. Invertit en la vida local, primer a través de la "jove cafè" i llavors a la seva botiga "Bar de punt", també va ensenyar anglès a diferents institucions de la ciutat, part - i va guanyar - la darrera competició de floristeria Windows. S'anomena Tina. Però avui, quan es parla del carrer "Em pregunten on són els meus fills". ».Tot va començar fa vuit mesos. La posada en marxa d'un procés que conduirà, Pierre-Jean, 10 anys, Mathias, 14 anys i Alexandra, 17 anys a ser prohibit amb la seva mare. "Jo estava passant bé," diu Alexandra." Llavors que jo estic confiat a una persona del meu entorn que vaig pensar que podria estar en què es confia. Però es va advertir de les fallides de serveis "Allà, massa tard. Serveis estan implicats, i la mare ni nens pot actuar. Els dos més grans, el pare viu als Estats Units es col loquen en acollir cura, aviat torna amb el seu pare, Massat.Il cal dir que la situació familiar és complexa. En perill, Tina i els seus fills estaven demanant ajudar. "El meu adolescents van ser particularment difícils, en diverses ocasions, han demanat a un mediador." "Però mai ha respost a la meva apel lacions per obtenir ajuda," insisteix Tina. Els grups de sistema i serveis socials estan tractant de protegir a tota costa els nens. "Però més treballadors socials va cavar una rasa entre nosaltres que qualsevol altra cosa," Alexandra, ara lúcid en l'anàlisi de la situació. Per la seva banda, Tina denuncia el fet que entre el que és culpat, "negligència i abusen", "nothing has been proved, res ha estat verificat. De fet, m'agradaria a la prestació de qualsevol experiència psiquiàtric o altre... "En aquesta història, que va molt més enllà del conflicte familiar, els nens són llançar entre diversos" clans"i tenen dificultats per trobar un equilibri. Alexandra, l'edat, enviava un vídeo en el lloc d'internet Youtube (*), uns quants mesos, vessar les seves emocions d'una manera sensible i poètic. El primer pas cap a un intent de calmar les tensions. "He estat pensant, l'escriptura, dibuix, per intentar mantenir-me i no estar en un o altre camp.". Moltes persones em diuen les seves versions dels fets: el pare del meu germanastre Pierre-Jean, la meva àvia, la meva tante… He d'escoltar, però això no vol dir que he llegit i accepto. "A 17, la seva ruta de família caòtic es han tingut el mèrit de fer-ho en particular madura. "Fins i tot si hi va haver moments difícils, em sento orgullós d'educació que la meva mare em va donar." I avui vaig demanar només una cosa: estigui bé, amb el meu germà, Mathias. "I"ser bé", navegui a un acollir a casa a un altre no és necessàriament la millor solució. Alexandra haurà d'esperar un altre any, per a la majoria, té altres opcions com això. Mathias és en el seu lloc en una fase de rebuig i la ira. Com el més jove, "el seu pare es va recuperar i com un home que és conegut, a vegades per als seus propòsits i especialment per fer-me anar pel que jo no sóc", proporciona Tina, que va dir "destinat". Però més enllà dels rumors, indirectes i abús de poder de cada un i l'altre, té només un únic desig de fer en el començament de l'any: "recuperar els meus drets de la mare".(*) "No em penedeixo essencial", Publicat per "loualexrainbow" a youtube.fr

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd