samedi 1 octobre 2011

תקיפה ON A צלם גאזט של PUTEAUX על ידי אדם של ראש העיר של PUTEAUX

תקיפה ON A צלם גאזט של PUTEAUX על ידי אדם של ראש העיר של PUTEAUX
ספטמבר 30, 2011 על-ידי lagazettedeputeaux






בעת התקיפה צלם מן הפרסומים של PUTEAUX על ידי אדם ראש העיר PUTEAUX.

אכן אדם JOELLE FESAIT הבית בקצה של האתר. צלם של PUTEAUX דה גאזט הוא אור מגישים מה שאסור אורחים הצילום של בישופות, העיתונאי מתי אותן תמונות ביצוע של מוגלה, אני זוכר זה אדם איימה עיתונאי זה.

אשר מטמון זה חנוכת בית ספר חדש הנמצא Puteaux מגורים סגור של ריבוע ירוק, מואסאן ורדים? הדבר שנראה על-ידי אורחים מציעים מתנות, לאדם שיש לו לנסות interpelé ראש העיר אותו צועק: 'מדוע אתה משתמש אתה עלינו על-ידי שליחת מכתבים ואיומים של הגירוש?"עשה ראש העיר שלי לא כדי לשמוע.

חמורה יותר היא הנוער של Puteaux יש לנסות אותם גם interpelé ראש העיר, אך לא התקבלה תגובה ראש העיר ובנו היה מודאג יותר אנשים שלהם.

צלם זה הוא קרוב משפחה של מר צ'ארלס Ceccaldi - Raynaud, התפתח גם מודע שמא אנחנו עדיין תקפו אנו הם חמושים לנו להגן על עצמנו.

הבאנו תלונה לשלטונות המוסמכים, אנו נודיע המטה את UMP וגם המועצה הכללית של עובדה זו, אני זוכר כי לקח אותו לתוך משמורת מר וינסנט Franchi היה כדי להביט מקרוב, וסופגים אישה בבחירות 2008, היה, הוא השיב כי הוא היה בנו של אמו, שוחרר ב השדהלמרבה הצער ב Puteaux מעין זה דבר שקורה לעתים קרובות, אני זוכר גם כי הבחירות cantonal בניצוחו של וינסנט Franchi ואמו היו .that …………… מר assaulted מושך Lorilleux, על-ידי המועמד של וינסנט, בעל קול הצלה אדם נכחו והגן יש גם לצעוק אך ראיתי רק c זה מר הישן co-candidate אחריו במכונית שלה.

כמובן לאדם יש פנים צלחת של רישום רכב ולא מסתבר כי המכונית אמר הייתה מכונית דרך מסדרון העיר, להגיש תלונה, הגדול ביותר של צירופי מקרים התלונה לא עדיין לא פיתח, אני לא כולל בישופות הכין ערבות על ראש העיר Puteaux, שהוא למעשה ב- fat ימין ה' זה עשוי להיות נמצא כדי להועיל.

הנה גם המחיר של חכירות קרקע ראש העיר יש בית הספר עבור plugged גרם לחמי החישוב: 10.260 אירו לשנה.

הנחת אבן הפינה של המכללה פרטית מבורך שארל דה Foucauld, לארח העדיפות של Puteaux ו- Nanterre של ילדים בבית הספר והוא ישויך Collège סן-Pierre-סנט-ז'אן דה Neuilly.

מר של לורנץ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd