dimanche 17 juillet 2011

העתירה העתירה כדי להוקיע את מיקומי פוגעת ולהציע שינוי החוק.


העתירה העתירה כדי להוקיע את מיקומי פוגעת ולהציע שינוי החוק.

עבור: שר הבריאות לענייני רווחה



העתירה כדי להוקיע את מיקומי פוגעת ולהציע שינוי החוק.

נשים וגברים רבים מפגשים היום את הבעיה.
שירותי רווחה הן אשר מאמינים והשמצה של אזרחים אחרים, ייתכן מחפש נקמה, את הצדק אמר כזה לא כי אחד הוא חף מפשע עד לעשות הראיות, להפך שירותי סיוע חברתי הילדות בודק לא את הדיוק של העובדות, מבוססת על הנחות, לא מומלץ t - היא שאין לך זכויות כדי לקבל דו ח היסטוריה של ההורים שיפוטי, הטוב ביותר המזוהה פרופיל פסיכולוגי של ההורים, ובכך להימנע השקעות, כלומר כי האלימות פרופיל או לא, הוא מבוסס על טינה מסוימים, אך אם הורה הוא כועס הפוך תשומת לב יש אב אלים, הם יגידו כי אדם זה אינה יציבה, הם הם לא פסיכולוג, מבוסס על מה? מבקשים לשפר את מעשה ביחס להגנה על הילד.
יש החרדה של ההורים ולא נלקח בחשבון-השיפוט, שהיא תחושה רגילה, אשר מדגימה מחויבות הילד, שיש לה שום טעם הוא אדם חייב להיות תחת פיקוח, לא להפך. כי ניתן גם להאזין הורים לאחר ההפרדה, להסביר לפרש כמה התנהגותם הלא נכון, ברווחה, בדרך כלל הוא חובה כדי להאזין, דיניה ללא מציאת attives.

SOS התעללות ההורים
בכל שנה אלפי משפחות שהתעמת עם המיקום של ילדיהם ללא סכנה או התעללות, סיכונים פוטנציאליים סתם או החשדות, המופעל בפשוט denunciations המשמיץ. האקלים עוינים זה שנוצר שלו מעביר שנים האחרון ספק במוטיבציה אמיתית של שירות הגנה של הילד.
זה מסכן את כל הילדים עם אובדן של ציוני דרך, ללא צורך מסמן את סבל המשפחות, הוא עולה מיליארדים בכל שנה, העובדה כאמור בית המשפט לפיקוח כלכלי.
רק שפסטה 20% ההשקעות לפועל עובדה זו התעללות, אך למרות זאת, המשיך ילדים אחרים לעתים קרובות בתנאים מכאיב פסיכולוגי, שקשורה יש התעללות "המוסדית"
להגן ההורים אשר גייסה כדי לאכוף זכויות שלהם ושל ילדיהם ולהשאיר קישור כי בדיקות מסוימות כדי להרוס את העלויות, על-ידי השירותים שלו, אותו אומרים על ילדים, על-ידי לא כיבוד זכותם ביקורים, טלפון, בניגוד ל הפיוס, אלא גם על ידי כיבוד לא אנשים שהם.

חובה המוטלת על ההורים, ועל ללא ציות החוק על-ידי שופטים, תחת איומים כדי לשמור על ילדים, רופאים, תרופות ועוד... ההורים יש רופא, הם הזכות לבחור הרופאים שלהם:

החוקה של זכויות האדם

מאמר 8 - הזכות כבוד הפרטיים וחיי משפחה

1. כל אדם זכאי לכבד את חייו הפרטיים, משפחה, את ביתו, תכתובת שלו.

2 - ייתכנו הפרעות על-ידי רשות ציבורית בתרגיל של זכות זו רק עד כדי כך טיפול תרופתי להפרעה זו בחוק, וכי היא מהווה מדד אשר בחברה דמוקרטית, יש צורך עבור ביטחון לאומי, בטיחות הציבור, רווחתם של המדינה, להגנת הסדר ומניעת עבירות פליליותההגנה על בריאות או מוסר, או הגנה זכויות וחירויות של אחרים.

אנו מבקשים בין עתירות שירותי סיוע חברתי הילדות נכון השגת הפשעים של ההורים, ראיתי את החרדה של הורים, ילדים, רגילה, לא penalising בית הדין, כי שירותי לשמיעת לקדם לשוב הבית. השקעות הופכים רבים מדי. צדק עליך גם לציית המעשה וזכויות של כל החוקים יש שנים לעשות, הם משתקפים על ידי כמה אנשים, תחומי עניין, וכבוד עבור כל.


בין

lien:http://www.petitionpublique.fr/PeticaoVer.aspx?pi=Douce

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd