mercredi 24 août 2011

פרטי הסרת התראה פריז: עדיין אין חדשות של התינוק נחטף


פרטי הסרת התראה פריז: עדיין אין חדשות של התינוק נחטף

פריז: עדיין אין חדשות של התינוק נחטף
אוגוסט 24, 2011 על-ידי lagazettedeputeaux




מאת: בנואה האסה





התמונות שפורסמו על-ידי הליכים שיפוטי משטרת פריז של הסרת התראה של הפעוט בן 24 ימים שנחטף ב- 23 באוגוסט, 2011 בבית הוריו, הרובע העשרים של פריז על-ידי ניצול העדרות קצרה של האם. | סוכנות הידיעות הצרפתית/משטרה



ילדה קטנה 3 שבועות נחטפה על-ידי לא מוכר שלישי בבוקר בסביבות 10: 30 בערב, במבנה החברתי של הרובע העשרים של פריז. אימא אומנת שהיה עם ילדיה שלוש (התינוק ואת שלו שני אחים ואחות בגיל 5 ו-7 שנים) בדירה שלהם, בקומה השנייה של הבניין נקראו דרך האינטרקום כדי לאחזר חבילה ה גארדיאן.

כאשר הגיע, אישה ממוצא אפריקאי דפק על דלתו. כשיש ילדים הפתוחות בפניו, היא קפצה התינוק מי ישן של couffin לפני הבריחה. החקירה הופקדה להגנה על קטינים של חטיבת המשטרה שיפוטי.

חוקרי נקראו העד, חקירה מקיפה של השכנות סביב הבניין שבו התקיימה חטיפתו. בסופו של יום החוטף ואת הנערה להסיר נשארו ללא עקבות.

"הילדה הקטנה היה המוביל pyjamas של צבע ירוק ולבן, עגילים (כדור הזהב)," מציין המשטרה שיפוטי. כל אדם לספק מידע מתבקש ליצור קשר עם הצוות לכיוון פריז 24 המשטרה שיפוטי שעות, 7 ימים/7 על 01.45.44.31.82 או על-ידי דואר pppj-drpjparis-contact@interieur.gouv.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

info Benjamin et de son fils Aureo (sefca puteaux solidaire du papa)

Cédric Fleurigeon http://www.facebook.com/event.php?eid=264268448591 Nous demandons à tous pendant une journée, le samedi 30 janvier 2010 de changer la photo de votre profil par celle de Benjamin et de son fils Aureo Il serait bon de voir fleurir cette photo sur la toile que se soit sur Facebook, MySpace, MSN ainsi que sur tous les méd